poniedziałek, 9 lipca 2018

Koniec emisji serialu " To moje życie " co dalej ?




Jakiś czas temu pisaliśmy że od 19 Lipca zamiast serialu " To moje życie " ma się  pojawić się serial Kontrakt na miłość " jak się okazało faktycznie 18 Lipca zostanie wyemitowany ostatni odcinek ( 335) wykupiony przez TV Puls

Co dalej z emisją serialu ?

Z informacji które otrzymaliśmy wynika że 
TV Puls zamierza zakończyć emisję na odcinku 335 i w najbliższym czasie nie ma w planach wykupienia kolejnych epizodów, niestety na chwilę publikacji nie udało nam się ustalić powodu zakończenia emisji i dlaczego nie zostaną wykupione kolejne odcinki.

Na koniec chcemy was zapytać chcecie poznać zakończenie serialu ?

Oczywiście będziemy starać się ustalić podwód takiej decyzji ale czy nam się uda czas pokaże 😏  kwestii dostępności pozycji " Kontrakt na miłość " czekamy na potwierdzenie informacji w tej sprawie.






Pozdrawiamy 


Team  

7 komentarzy:

  1. Niech ktos przetłumaczy nam dalsze odcinki ,,to moje zycie,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy,
      Z tą prośbą należałoby się zwrócić do grup które zajmują się tłumaczeniem seriali.
      Zapraszamy na nasz Fan Page https://www.facebook.com/MyWidzowie.Puls/?hc_ref=ARQ9zRkAke-4ASOhiAAdl3JvsXiyLiQ0d5XMbfDjgUXKkNDvRtHWD1fyubbM1DwDbqw

      Usuń
  2. Masakra tv puls to jakiś chłam, wykupuje ale nie wszystko, po co wogole zaczynali

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co to było zaczynać? Ja chcem nadal to oglądać dowiedzieć się co będzie dalej! MASAKRA tylko że najlepiej by było gdyby ten serial leciał między 16-18h. Dajcie dalsze odc nawet i o 6 rano !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 😠 jak tak można człowiek się wciąga i nagle przerywacie w najlepszym momencie

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja wciąż czekam z nadzieją,że To moje życie zgodnie z obietnicą będzie emitowane dalej, znowu Puls oszukało widzów, co za stacja, nie można im w nic wierzyć. Powinni się wstydzić. MY CHCEMY CDN TO MOJE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  6. My widzowie chcecie komentarza bez komentarza co oglądać na waszej stacji co było do oglądania zesżycie juz skończyli oglądajcie sami

    OdpowiedzUsuń